الأحد، 2 أكتوبر 2011

.:. دنيــــــــا السكأأأأأأأت .:.. بقلمي










تفتكر؟؟
 
تفتكر ممكن نكون زى زمان؟


تفتكر كلمة اسف ترجع اللى كان؟



تفتكر؟؟



تفتكر كلمة غرام هاحسها والاقى


فيها معاك أمان؟



تفكر ممكن نعود؟



كنت افتكر



كنت افتكرنى!



لما قلت


معاك وبيك وليك



هاكسر القيود وهاعدى الحدود



دانت حياتى ودنيتى ووطنى واهلى


وكل الفروض؟



كنت افتكر



حبى الكبير




احساسى بيك رغم البعاد



كنت افتكر



اجمل حكاوينا البسيطه




كنت افتكر



احلامنا فى دنيتنا الجديده؟




كنت افتكر



كلمة بحبك



كنت افتكر كلمة



عشئتك



كنت افتكرنى




كنت افتكر وانابقول انا كلى ملكك




كنت افتكر وعدك معايا بالامان والحنان



وحاجات جميله على طول الزمان؟



مستنى ايه ؟؟؟؟؟؟؟




عاوزنى اسامحك؟


ولا اصالحك؟



طمعان فى قلبى؟



البركه فيك نهيت عليه



معتش فيه ذرة حنان من يمتك



اصل اللى شوفته كتير اوى من حضرتك



قلبى الضعيف مات خلاص فى


قبضتك



ارجع



خلاص



كل اللى فات



كل اللى ات



هاعيش معاه بكتير اوى



م الذكريات



فى دنيتى الهاديه الجديده دنيا



السكات



وابئى



افتكرنى

حاول فمره تفتكرنى يمكن ساعتها


تحس انك يوم ظالمنى وكتير


المنى



افتكرنى

هناك تعليق واحد: